Popular Posts

Thursday, December 16, 2010

A brief about me



Welcome to my blog..ekekeke..
mari berkenalan dgn aku.....sket2 korg kene jgk kenal spe aku..
klu dh kenal pon mgkn ade yg xtau ttg aku kn..jdik meh sket aku bgtau..
nme aku Mohd Noor
asal Kulai, Johor
skrg nie aku keje cikgu
sek mne 2 aku rahsiakn..haha

Ttg aku..:)
1. aku orgnye sgt baik hati...tol nie, aku jarang menipu ^_^
2. slalu ade idea sendiri ttg mcm2 perkara
3. peramah dn pendiam dlm mse yg same...logik x?
4. sgt penyabar orgnye..ekeke
(tapi anak murid aku mesti x setuju, cian kt diorg...tp nk wt mcm mne kn, dh mmg bakat aku marah bdk..huahua)

Knape aku wt blog...:)
1. aku dh bosan layan fb je...jadik aku spend sket mase tok share sumthing dgn korg..
2. aku tlh terangsang utk wt blog, lepas aku bc blog2 org len

Peringatan!!
Aku mgkn akan post topik2 yg berat kt cni, so pd yg bc jgn setuju or bangkang 100% sume benda yg aku taip..sumenye dtg drp otak aku yg mgkn kdg2 btol, kdg2 tidak...
k lah..enjoy ye dgn blog aku nie..see ya

No comments:

Post a Comment